Friday, April 10, 2009

threadmillku sayang..

alkisahnya, smlm bermulalah cabaran the biggest loser aku.. heehehe.. tu yg aku letak entry do or die tu.. saje nak saspen..

balik keje, terus solat.. lepas tu campak baju kotor dalam mesin basuh.. buka kain baju kurung, pakai stoking n kasut sukan.. on kan switch threadmill, there u go...

setelah sekian lama aku tak guna threadmill tu, akhirnya ada la gak keje dia semalam.. aku beli benda alah ni masa tahun 2007 kat takasima.. rm2400 tu.. tp aku pakai adala dlm 20 kali je kut... teruk kan? hahaha... jadi gajah putih je la kat tepi ruang tamu.. nasib baik tak buat tempat sidai baju!

jangan gelakkan pencapaian aku smlm ye.. aku hanya berjaya berlari dan berjalan sejauh 1.2km dlm masa 15 minit.. teruk gilaaaaaaaaaa... max heart beat 130 je... very the poor! tu pun jgn ckp, basah lenjun baju kurung aku.. menitik2 peluh atas threadmill tu.. hehehe, mesti korang heran kan kenapa aku tak salin baju? reason dia - sbb on the way nak gi salin baju tu lah aku akan memparking diri aku kat tempat yg sepatutnya eg katil or sofa.. last2 tak buat apa pun! lagipun senang, takyah basuh baju banyak2! hahaha..

walaupun tu je yg aku mampu buat tp i'm very proud of myself! i want to give myself clap clap clap.. :-)

No comments: