Saturday, April 25, 2009

my fav blouse..



salam..

aku sebenarnya kalau diberi pilihan, hari2 nak pakai slack n blouse ke keje.. leceh sket pakai baju kurung sbb kalau duduk kat treatment chair tu, kain suka masuk dlm roda.. bergulung2 jadinya... tp memandangkan saiz yg tak mengizinkan, suka tak suka terpaksa la pakai baju kurung...

aku mmg sangat tensen kalau pegi jusco, sbb dulu paling busuk pun aku still boleh pakai saiz xxl tp sekarang dah kena beli kat section scarlet pluz.. aku tak suka sbb design mcm org2 tua... huhuhh....

ptg kemaren, masa aku bukak gobok, terpandang la blouse2 aku yg dulu... aku try la nak sarungkan... HUHUHUHU.... KETAT ya rabbi... sadis gilerrr..... antara blouse yg aku sgt suka adalah yg kaler hitam tu... taktau kenapa suka tp masa tgk blouse tu kat rak, terus je beli without hesitate.. heheh... tp skrg, harap maaf la, mmg tak muat langsung!!

yg kaler kuning tu lak, hubby belikan masa kitorang jalan2 kat cameron highland tahun lepas.. konon2nya untuk bg inspirasi untuk aku kuruskan badan... tp sampai sekarang pun takleh nak pakai lagi... taktau la bila.... huhuhu...

No comments: