Wednesday, April 1, 2009

termos baru...

dah lama tak update blog.. sbb bz dgn acara-acara lain.. termasuklah ulang-alik ke ipoh untuk meeting ISO.. I hate ISO! bak ckp boss lama aku, ISO bukan bermaksud international standard organization tp INI SUSAH ORANG! huhuhu..

citer yg sebenarnya yg berkenaan dgn tajuk posting ni bukanlah cite pasal iso, tp cite pasal termos baru aku.. sebelum ni aku bawak teamix sejuk ke klinik.. memang la masa bancuh tu panas tp after sejam duduk dlm kete, sampai tempat keje dah jadi jd sejuk gedi.. tp minum je lah, belasah mcm biasa gak..

tp, ada satu hari tu, terchatting dgn pfs.. dia suruh aku minum teamix suam kalau boleh.. jgn minum yg sejuk... tp nak buat camne, kat klinik ni pantry jauh, pehtu sharing ramai staff pulak tu.. so dia cdgkan beli termos...

la.... awatla simple solution pun aku takleh nak pikir? beli termos, simpan terus teamix panas, then minum je waktu dah sampai tempat keje! bijak.. bijak... hehehe...

so, kembara aku mencari termos yg besar tp cantik pun bermula.. hahaha... poyo je aku ni kan? cari punya cari, dari tesco ke katalog pinggan mangkuk, akhirnya aku beli yg cosway punya! teruk betul aku ni.. 750ml untuk rm28.90 ( with 1 RC ).. sapa yang member cosway tu tau la ape RC tu...

hari ni aku gi keje bwk termos yg stylo, ada carry bag dan yg paling penting ada teamix panas dalam tu!!! purrrfeeeeccctttt!

chow everybody!

5 comments:

Aymy With L♥ve said...

yeheh... aku suke minum teamix suam.. kalo dah sejuk gedi cam kelat skett.. suam2 tu tak terasa sgtt... alamak,ghidu plak kat cosway niee... huhuhu...

atud said...

hehehe.. td masa kul 2pm, teamix ku masih panas! best best..

sweetie siti said...

nak tengok termos baru.. tempek le gamba... ngee... :P

PFS6450 said...

muhahahaha... bagus atud bagus! keep pidap! :P

As, Eija or Leeza said...

ader aper2 beza ke consume teammix sejuk ngan panas? nak tau gak sebab selama nih asyik amik sejuk je...