Monday, April 13, 2009

selamat hari jadi mak!

hari ni merupakan hari jadi mak yg ke 59 tahun.. kali pertama sejak 34 tahun yg lalu, mak menyambut hari jadinya tanpa bapak disisi... :-(

tp hari ni, aku mensurprisekan mak dgn buat jamuan kecil2an kat umah petang td.. aku singgah kat tesco beli choc mousse cake n jajan berbungkus2.. aku mintak tolong makcik aku gorengkan bihun while adik aku ditugaskan membancuh air..

bila mak balik dari sekolah, dia terkejut tgk brg berbondong2 kat dapur dia.. bila aku bwk masuk kek, dia dah buleh agak.. hehehe.. tak jd la surprise aku kan?

aku just bg comforter set je utk mak tahun ni..tp ayat yg paling tak sangka keluar dr mulut mak adalah " buat apa la beli cdr baru, mak tidur seorang diri jugak akhirnya..."

huhhuu...

i know she's missing my father a lot..

No comments: