Wednesday, September 30, 2009

terkesan dgn ayat power ittew...

td sambil2 online, aku singgah la blog-blog rakan seperjuangan.. tiba-tiba sampai kat satu blog ni, aku rasa terkesan sangat.. terpempan pun ada gak.. sbb aku rasa ada betulnya.. terkena kat atas batang hidung aku sendiri...

'Tips mia kepada semua yg berusaha menguruskan berat badan anda :-1) Jika anda sihat dan masih dapat bergerak dgn baik, senamanla 2-3kali seminggu * Mcm mia yg sakit ni, cukup dinasihatkan sekadar senaman ringan + bangkit tubi ringan. Berjalan adalah terapi sakit mia."

betul tak ckp mia tu? kenapa la aku yg sihat walafiat ni tak buat exercise langsung? kemudahan banyak tp tak gunakan.. threadmill n stationary bike beli beribu2 tp parking kat stor.. huhuhu.. cd & dvd exercise tak guna pun.. huhuhuhu.... insaf insaf....

kepada mia-ina,
terima kasih atas kata-kata kat atas tu.. insyaAllah, aku akan cuba buat senaman sikit demi sikit... doakan aku berjaya gak ek..

5 comments:

Unknown said...

buat kak atud,

selagi sihat....kuatkan smgt buat akak utk kesihatan. Ini ckp2 dr org yg dh diberi ujian oleh allah akan penyakit...mia ni kira kategori insan terpilih dlm keluarga menikmati rs sakit

ttg perubahan kulit muka mia
segala2nya produk mia byk cuba.
Yg berkesan hanya TIA AMELIA..hehe
(setiap wajah & kulit berbeza rs..ikut org..ada yg serasi..ada yg tak)

selamat mencuba...kuatkan azam kak

sy ada bc opinion kak pd fieza ttg pregnancy tu

berdoa2 byk2 kak..smeoga rezki tu akan smpai pd akak & suami juga..amin, mia doakan

Julin Julai said...

kak cumie..nanti kakcumie tgk badan baru husni..mesti termotivasi wooo..banyak keciknya dari dulu..baju kurung dia seme nampak gelebeh dah..

atud said...

tq mia...
insyaAllah akak try my best! untuk mia pun sama, all the best in ur life tau!

julin..
tu la pasal... tp dia kaya maaaa.... boleh la kurus.. eh, pak syed tak kata pape ke?

Julin Julai said...

eh..dia pi kurus kat kedai ke?
pak syed puji la..kata badan husni dah kecik..tu pun dia tak puji depan husni..besala pak syed..

atud said...

ahhahha... top secret ok!