Thursday, September 3, 2009

sawang sini sana..

salam ramadhan untuk semua..

lama sungguh tak hapdet blog aku.. kenapa ek? sindri mau ingat la dey.. huhuhu..

masuk minggu ni dah 3 minggu aku duduk berjauhan dengan hubby tercinta.. so far oklah sbb every weekend mmg kitorang berjumpa untuk melepas rindu di dada.. hehehe..

so, selepas 2nd iui pun failed jugak, aku nak ubah aku punya priority dlm kehidupan aku buat masa ni.. aku nak kosentret balik pasal weight loss program aku n tangguhkan kejap usaha2 nak menconceivekan diri.. bulan puasa ni bulan yg terbaik untuk start tp ada gak halangannya.. huhuhu... aku duduk ngan ibunda tercinta so mmg SUSAH giler nak katakan TIDAK pada lauk-pauk yg dihidangkan kat atas meja setiap hari..

takpe, sikit-sikit lama-lama jd bukit.. aku akan berusaha jugak walaupun aku mungkin akan gagal di tengah2 jalan.. pantang mundur maju terussss!

gambatte kudasai cumie-san!

No comments: