Friday, February 27, 2009

farewell party..

antara staf kat kerian.. yg tengah senyum yg pakai spec tu staff nurse aku, kak maini, my mentor actually..

my name..


kiri tu yang baju kaler peach tu boss aku, kanan tu badrul..

dari kiri : dr husni, saya!, dr khairol niza, dr julinda n dr reza...


dgn kak linda, lab technician yg sangat2 banyak membantu!
tgk lah betapa gemuknya aku..

ter'add' 2 kali... camne nak remove ek?

hari ni ada acara makan-makan kat klinik parit buntar sempena ada kakitangan kerian nak berpindah.. ada 4 of us; aku nak transfer ke taiping, dr hossam balik ke mesir, badrul ke kelantan ngan segaran ke kedah..

before makan2 tu, kompem la ada acara penyampaian ucapan.. cheh, mcm dpt grammy award lak kena bg ucapan.. elok aku nak bg ucapan je, ada suara2 nakal suruh ambik tisu.. then ada yg menyakat suruh nangis.. sudahnye mmg aku terus nangis.. huhuhu... terus pusing belakang... hantu betul! terpaksa la mc panggil org lain berucap dulu... heheh.. jiwang gak aku ni!

ptg td lak, before nak gi punch card for the last time, staf aku ramai2 masuk dalam bilik nak bersalam.. sekali lagi aku menghujankan diri.. sedih giler... sensitive betul aku ni sebenarnya.. biasala, virgo kan....

barang dah siap kemas, so dah nak balik umah... takpe, aku dah masukkan phone line ngan streamyx kat kuarters so after ni aku akan online malam je... tp next week baru boleh pakai kut.. kat umah mak aku pun boleh gak online..

so, this is my last entry that written in kuala kurau.. huhuhu.. jiwa kacau!

1 comment:

Anonymous said...

Atud, hang nih kadang2 lawak gak, lex2, tempat keje baru, senyum sampai tinge tau, kasik rejeki masyuk banyak2 :P

GUD LUCK!

ps: gambo yang kali ke 2 ter-add tuh, hg delete jer, ilang ler tuh..