Tuesday, February 17, 2009

perasaan aku hari ini..

salam...

setelah 4 hari bercuti - 1 hari cuti demam, 2 hari cuti weekend dan 1 hari cuti gi lapor diri kat ipoh, aku dah start keje balik hari ni... hidung masih srot2.. staf aku ckp demam selsema sbb nak tinggalkan klinik kuala kurau ni.. ye ke? ye la kut..

smlm, dgn rasminya aku menjadi warga klinik taiping tp secara surat je la.. tuan punya body belum terpacak kat sana lagi.. bos aku suruh mintak penangguhan sampai end of this month.. means aku ada lebih kurang 13 hari lagi duduk sini.. huhuhu....

sedih la.. mmg rasa sedih... teruk kan? kalau difikirkan, ni lah peluang nak upkan diri sendiri tp aku mcm taknak melompat kuar dr comfort zone aku sekarang...

huhuhhu...

ps: minggu lepas dgn minggu ni mmg aku tak ambik shakes langsung.. terbz sampai lupa nak beli susu HL marigold tu.. nanti dah keje kat taiping lagi bahaya, kedai makan berderet je kat depan klinik tuh! uwaa....

1 comment:

Aymy With L♥ve said...

ala ciannyer demam.. mekan obat, cepat bekk.. mula2 mmg susah sket nak kuar dr comfort zone.. lelama nanti new life pun akan jadi comfort zone... insyaallah...