Wednesday, March 4, 2009

my update..

salam everybody...

masuk hari ni dah 3 hari aku keje kat tempat baru.. so far so good lah tp in future tak tau lagi camne.. hari 1st dah keje gi buat treatment kat sekolah.. yg tak seronok tu ada student form 4 panggil aku makcik.. aduh! nampak tua sangat ke aku.. isk isk isk..

aku tak sempat timbang 1 mac hari tu.. tp masa aku try naik scale on 28 feb, aku punya berat is 73.5kg, naik 100g.. as i told u all before la kan, feb is bulan makan-makan... so, kita enjoy! heehehehe...

tempat keje baru ni kat tingkat 1, so aku mengambil kesempatan untuk naik dan turun tangga tiap2 hari.. lepas tu, tempat parking boleh tahan la jauh gak, so aku sengaja parking hujung2.. semangat tu! ingat lepas ni nak enroll kelas aerobik kat sini.. dgr citer rm5 per class.. ok la tu.. kalau aku rasa bersemangat, boleh la.. heehehhe...

1 comment:

Unknown said...

semangat atud di tempat baru ye.....xpe.xpe..teruskan dgn exercise...mia sibuk memanjang tanpa exercise..kalut dgn praktikum guru ni..haha