Thursday, January 7, 2010

2nd workout..


salam..


hari yang berjalan2 pusing tasik tu menyebabkan kaki ku sakit mlm itu... dan yg paling hmpeh, takleh tido pulak!!!!!!!!! sampai kul 4 pg terkebil2 mata aku... bukak tv pun takde cite best, hampeh...


smlm, disebabkan tak cukup tido mlm sebelumnya, kul 10 aku dah tumbang tapi kul 2 pg terjaga balik... huhuhuhu...... takleh tido sampai kul 3-4pg.... tensinyeeee..........


hari ni pulak alhamdulillah, tak mengantuk sgt.. so, paksa diri pakai kasut , tukar baju n pakai track bottom, bukak cd aerobik dan terkinja2 la aku sorang2 dlm bilik... hehehe... mesti mak aku eran dgr bunyi ala2 disko dlm bilik aku...


ehmp... mak dah ajak makan tu... chow chin chow uollsss.....

1 comment:

Unknown said...

mia pun cam2 kak..buka cd aerobik...sorang2 kat bilik..layan je...org kat luar bilik pelik..pe kte wat..haha