Tuesday, January 18, 2011

no title

salam,

mula2 kenapa aku nak buat blog ni? self - satisfaction? suka-suka? buang masa? ikut trend? nak kumpul follower? nak dijadikan idola? entah, aku pun tak tahu.. yang aku tahu, tujuan utama aku nak kurus, dan aku nak sharing dgn orang lain, konon-kononnya aku boleh sebaris dgn weight loser yg lain.. tp realitinya, sampai skrg, tujuan tu tak tercapai-capai lg sampai sekarang..

dan realitinya, selepas aku berhenti gi gym for 1 month sbb buat preparation nak exam dan minggu exam dan cuti semester, berat aku jadi 81.2kg.. sgt terkejut sbb walaupun aku x gi gym, aku taklah makan sewenang-wenangnya.. i gained almost 3kg in 1 month, just 1 month....

sedih... tp kali ni aku cuba lg.. tak tau untuk kali ke berapa...

2 comments:

click here now said...

you have got a great blog. It is interesting to read it. Hope to see the next post soon.


Unknown said...

I wish you a good luck. The most significant thing is the belief that everything is going to be all right! I started as a writer on exclusive paper some time ago. I had only my enthusiasm. I know how to start. Just believe!