Thursday, December 31, 2009

azam lama yg perlu dibarukan!

saje je nak refresh azam tahun lepas... sbb tahun ni taknak buat azam... boleh mcm tu tak?

"cakap pasal tahun baru, mesti nak citer pasal azam kan.. masalahnye azam tahun-tahun lepas tak pernahnye nak tertunai.. tapi takpe, list je la kat sini, mana la tau2 kot dapat tunaikan ke…


1 - nak kuruskan badan badan.. tak peduli berapa kilo pun, janji turun!
(lepas kawen naik 10kg.. isk isk isk.. agak2 bahagia tak aku? )


2 - nak dapat baby
( dulu aku ingat senang je nak conceive.. )


3 - nak jadi isteri solehah.. hehehe..
( kalau selalu mintak itu ini jatuh bawah kategori tak solehah ke? )


4 - jadi anak yg menggembirakan orang tua
( walaupun ayah aku dah dipanggil mengadap Ilahi, mak aku masih ada untuk aku terus berbakti, insyaAllah )"

3 comments:

PFS6450 said...

5 minit lagik hariknik boleh?

Mar said...

tu la. dulu mar pon ingat senang nak conceive..hakikatnya susah jugak rupanya

Unknown said...

selamat tahun baru kak atooth..smeoga dipermudahkan allah hendaknya segala impian akak