Tuesday, September 28, 2010

weekend @ legend resort, cherating


assalamualaikum..

last weekend aku dgn 4 kawan2 yang lain telah berjaya mengescapekan diri dari kebizian hidup sebagai student kat cherating.. actually vacation ni di taja oleh kawan aku yang bakal menamatkan zaman bujangnya 10.10.10 ni.. to dr suriyati sariban, congratulationss! welcome to the club!

kitorang lepak kat legend resort.. sampai2 je terus bebudak ribena ni terjun tiruk masuk swimming pool... aku takde burkini or muslimah swimsuit so telan air liur je la... huhuhu... dulu tak nampak kepentingan swimwear ni sbb malu badan gemuk tp lepas tgk kawan aku pakai nampak ok je... tak seksi pun.. akan mengkonsider diri utk membeli satu swimwear lepas ni...

yg paling membanggakan, walopun aku bercuti, aku sempat masuk gym kat resort tu n do some workouts for 1 hour... kalau trainer aku tau sure dia bangga punyaa..... hahaha.,..

balik kl terus pancit! mengantuk + penat giler sbb aku yg jd supir kat sana... tp takpe, yg penting kita enjoy!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Unknown said...

wah sempat msk gym tue..best2x...salute kat akak